Activitati ale elevilor de la clasele IX S1 și XI S1
Dacă un copil nu poate învăța în felul în care îi predăm, atunci trebuie să îi predăm în felul în care el poate învăța”
Ivar lovaas
Ivar lovaas
Deprinderile de munca se formeaza la activitatile de pregatire practica.Prin aceasta activitate se urmareste formarea unui individ independent şi autonom cu autodisciplină, precum şi o capacitate crescută de concentrare. Prin activitatile de pregatire practica se va forma acel tanar care sa reuseasca sa se integreze in societate si sa-si gaseasca un loc de munca.
Fiecare copil este unic, demn de intelegere si de respect.Pentru eficiența procesului educațional este important să se ţină seama de interesele şi aptitudinile fiecărui copil, de ritmul şi nivelul său individual.Învățarea nu este unidirecțională,doar de la adult către copil, ci se produce în multiple direcții (elev-elev, elev-profesor). Fiecare membru al grupului poate să genereze situații pedagogice (de învățare) pentru ceilalți membri ai grupului. Grupul are rol formativ important pentru toți membrii săi.
Aspecte de la activitatile de invatare ale clasei XI S1